söndag 12 maj 2013

Underbar Söndag!

Haft en riktigt bra Söndag, sovit gott under natten. La mej redan kl 21,00 igår, kände att jag behövde det. Och därför vaknade jag pigg idag, så det blev att gå till bageriet och köpa färskt bröd till frukost. Sen fixade jag lite hemma, va i trädgårn. Sen gick jag och "Inga" till bageriet och fikade ute i solen.

Efter det tog jag en liten jogging-tur runt Kottla sjön, gick väl sådär. Men det är första turen för iår, så jag ska väl inte klaga. Men skam den som ger sig. Ska testa några fler gånger denna vecka.

Ikväll har jag ätit en god middag på Mysingen, pasta med kött -  ett glas rosé!

Och nu avslutar jag kvällen med Mästarnas Mästare, shit va Anna Lindberg är bra. Hon är outstanding av alla. Jag tippar att hon vinner hela baletten.

Imorgon är det vardag igen, mycket denna vecka!

Så här sitt mitt schema ut för veckan:

Måndag     - Jobba, Träna - Mingel med jobbet
Tisdag       - Jobba, Träna
Onsdag     - Jobba, eventuellt träna, (jogga) Bostadsmöte
Torsdag    - Jobba, vila
Fredag      - Jobba, hämta mat åt behövande, förbereda för det!
Lördag     - Sova ut, fixa för utdelning åt behövande
Söndag     - Sova ut, vila, ev springa

Puh!!!


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar