tisdag 7 maj 2013

Träningen går så bra nu!

Igår tränade jag 30 min på springbandet, varvade med intervaller - gå - springa - brant backe osv....Sen kör jag styrka i 30 min, och det kändes så himla skönt.

Idag körde jag 30 min på springbandet, varvade med intervaller gå - springa- brant backe. Dessutom orkade jag jogga 5 min på nivå 7,5 på bandet och det var bra! Efter mina 30 min på bandet, så körde jag Zumba i 45 min. Jag kan säga att sen var jag slut. Jag körde Zumba med Shirley min kollega från jobbet, jag peppade henne lite idag. Tyckte att hon saktade av lite ibland hahahha.

Efter passet sa Shirley: hur mycket energi har du? Hhahahahah finns ingen som har sån energi som jag. Ja ibland har jag nästa myror i brallan. Fast det har blivit bättre med åren. Nu kan jag vila och ta det lugnt när jag behöver. Jag sover alltid ut på helgerna. Det är mitt sätt att vila.

Nu kollar jag på Mot alla odds, mitt favvo program! Jag är imponerad att de kunde bestiga det höga berget. De är otroligt skickliga människor som klarar av mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar