torsdag 2 maj 2013

Sålt mina köksmöbler

Nu har jag gjort mig av med mina köksmöbler, frågan är bara vad jag ska ha där nu? Nånting får jag hitta på. Ett litet mindre bord kanske? Och någon snygg stol......

Jag satte ut annonsen igår, och idag fick jag möblerna sålda. Yesssssssssssssssssssss

Nu kollar jag lets dance, heja Oscar & Marko......mina favoriter!!!

Middagen är uppäten och ligger i magen, mums va god middag jag lagade.


Idag har jag bytt gym, från Friskis till Planet Fittnes nortull. Det tror jag kommer bli bra, det finns spa och Aqua Fitness där. Det betyder att man kan simma lite. Jag körde spinning där idag. Tränade lite på rullbandet innan, några övningar styrka.

Ska hänga på Shirley nån dag på zumban!!!!!!

Ha en fin kväll alla mina vänner...

ME IN ACTION! HAAHHAHHAHAHAHHAH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar