söndag 6 oktober 2013

En bra Söndag!!

Ja den här Söndagen har gått i ett rasande tempo, frukost på bageriet med Rana. Sen åkte vi till Blomsterlandet och handlade lite växter som vi sen planterade i trädgården. Det var trädgårdsstädning med föreningen idag. Så jag har varit ute och jobbat i nästan 6 timmar, ja inte hela tiden förstås. Det var ju grillning också, goda korvar som Kenneth inhandlat på Värmdö. Skärgårdskorvar, mums mums. Ska fråga min kompis Tuppe om han kan handla lite skärgårdskorvar.

Igår hann jag med både utdelning i Björns Trädgård till våra behövande samt ett besök på Värmdö hos Tuppe. Var kolsvart när jag klev av bussen på Värmdö, hjälp säger jag! Men jag kom fram, tur att det var en kort bit att gå. Det är verkligen landet på Värmdö.

Tur att man inte bor där hahahhah. Det finns säkert fördelar med att bo där också!!!

Men jag trivs där jag bor och tycker att jag har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar