söndag 29 juli 2012

Söndag kväll och det regnar

Ja jisses va skönt att det regnar, behövs faktiskt lite regn så det inte är så klibbigt. Hoppas att man kan sova i natt. Det är så svårt när det är klibbigt och varmt. Men i natt hoppas jag på att få sova lite grann. Har öppnat mitt sovrumsfönster så det ska komma in lite luft....Puh

Idag har min mamma varit här och fikat, vi åt kyckling toast och drack en god kaffe till det. Sen åkte vi till blomsterlandet och handlade lite blommor till stora krukor som jag planterade åt föreningen. Krukorna har jag ställt utanför min port och Ingas port, så nu har alla en fin kruka utanför porten. Blev riktigt snyggt om jag får säga det själv.

Kram och god natt

Nu lägger jag mej och läser innan jag släcker lampan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar